SUPORT SERVICE IT

Puteti avea incredere ca Centrul de Suport al Webasist va oferi organizatiei dvs. un nivel ridicat de service IT. Inginerii nostri sunt dedicati, rapizi si eficienti in rezolvarea problemelor IT pe care le intampinati si in gestionarea proactiva a infrastructurii IT pe care o detineti, pentru a va proteja impotriva timpilor nefunctionali costisitori.

  • Timp de raspuns garantat - Garantam un timp de raspuns de 2 ore pentru probleme critice si de 4 ore pentru probleme minore. Problemele marunte pot fi rezolvate imediat prin intermediul serviciului de suport IT helpdesk.
  • Proactive Support - Suport telefonic, la distanta sau la fata locului
  • Stabilitate Imbunatatita a Retelei - Webasist Suport Center efectueaza lunar liste de intretinere preventiva pentru a identifica orice problema majora inainte de a aparea, ducand la o stabilitate imbunatatita a retelei si la mai putini timpi de nefunctionare.
  • Acces la o multime de experti in tehnologie - Deasemenea investim anual in trainingul echipei pentru a asigura clientilor acces la cea mai buna asistenta si la cele mai bune servicii de consultanta.
  • Gestionarea Apelurilor si a Rapoartelor - Toate apelurile de suport sunt conectate in sistemul nostru de gestionare a apelurilor, care ne permite sa identificam problemele de infrastructura si zonele in care serviciile pot fi imbunatatite.
  • Optiuni Flexibile de Suport - Alegeti prin contractul de suport IT,varianta preplatita de suport sau varianta ad-hoc.

Contacteaza-ne acum

Optiuni de Suport IT

Contracte de Mentenanta

Potrivit pentru afaceri de orice marime, un contract de mentenanta ofera cea mai buna valoare si va asigura ca primiti suportul de care aveti nevoie, in momentul in care aveti nevoie. Optiunile includ asistenta lunara de baza si asistenta lunara avansata. Pentru o stabilire cat mai corecta a costurilor, va recomandam ca un inginer sa mearga la fata locului pentru o scurta supraveghere si evaluare a sitului. Contactati-ne acum pentru a planifica aceasta vizita.

Suport IT Preplatit

Perfecte pentru afaceri mici catre medii, optiunile preplatite reduc din administrarea facturilor lunare si va ofera preturi cu discount. Pur si simplu suplimentati cand creditul dvs. se termina, ideal in scopul reducerii bugetului. Pachete preplatite de 5 ore; Suport Telefonic si la Distanta; Timpi de raspuns garantati; Vizite esentiale la fata locului & consultanta; Acces la helpdesk dedicat; Rapoarte de apel;

Suport IT Ad-Hoc

Perfect pentru afaceri mici cu foarte putine probleme, suportul IT ad-hoc este o optiune necontractuala, platibila la momentul solicitarii ei. Plata la solicitarea serviciului; Suport Telefonic si la Distanta; Timpi de raspuns garantati; Vizite esentiale la fata locului; Acces la helpdesk dedicat; Rapoarte de apel;

Perseverati - Sunati la +40.359.800.801 - Daca nu raspundem din prima nu deznadajduiti, incercati din nou. Vom raspunde. Pe bune!.