SUPORT SERVICE IT
Puteti avea incredere ca Centrul de Suport al Webasist va oferi organizatiei dvs. un nivel ridicat de service IT. Inginerii nostri sunt dedicati, rapizi si eficienti in rezolvarea problemelor IT pe care le intampinati si in gestionarea proactiva a infrastructurii IT pe care o detineti, pentru a va proteja impotriva timpilor nefunctionali costisitori.
- Timp de raspuns garantat - Garantam un timp de raspuns de 2 ore pentru probleme critice si de 4 ore pentru probleme minore. Problemele marunte pot fi rezolvate imediat prin intermediul serviciului de suport IT helpdesk.
- Proactive Support - Suport telefonic, la distanta sau la fata locului
- Stabilitate Imbunatatita a Retelei - Webasist Suport Center efectueaza lunar liste de intretinere preventiva pentru a identifica orice problema majora inainte de a aparea, ducand la o stabilitate imbunatatita a retelei si la mai putini timpi de nefunctionare.
- Acces la o multime de experti in tehnologie - Deasemenea investim anual in trainingul echipei pentru a asigura clientilor acces la cea mai buna asistenta si la cele mai bune servicii de consultanta.
- Gestionarea Apelurilor si a Rapoartelor - Toate apelurile de suport sunt conectate in sistemul nostru de gestionare a apelurilor, care ne permite sa identificam problemele de infrastructura si zonele in care serviciile pot fi imbunatatite.
- Optiuni Flexibile de Suport - Alegeti prin contractul de suport IT,varianta preplatita de suport sau varianta ad-hoc.